“Toen ik 13 jaar geleden begon bij De Klok Dranken had ik nog geen idee hoe mijn loopbaan eruit zou gaan zien. Voor mij is het belangrijkste om gewoon te doen wat ik leuk vind. Ik ben niet iemand die een vast groeipad voor ogen heeft, maar er zijn zoveel leuke functies hier, dus ik ben blij dat ik ook de stap naar andere functies heb gezet” vertelt Gina.
Gina begon in Helmond op de afdeling klantenservice, waar ze merkte dat ze vooral het commerciële deel van de functie het leukst vond. Om op commercieel vlak nog meer te groeien, maakte ze de stap naar de salesafdeling. Ze is een groot liefhebber van de horeca. In haar functie als rayonmanager bezocht ze dagelijks de mooiste horecabedrijven, en ook in haar vrije tijd is ze het liefst samen met haar gezin of vrienden te vinden in een sfeervol horecabedrijf. Gina vertelt: “Nadat ik zeven jaar met veel plezier heb gewerkt als rayonmanager in de regio Midden- en Zuid-Limburg en Brabant, merkte ik dat ik toe was aan een nieuwe uitdaging en de klantenservice bleef altijd een van mijn favoriete afdelingen”. Lachend vertelt ze wat er voorafging aan de interne sollicitatie: “Tijdens een gezellige pubquiz had ik het met collega’s over onze functies. Een collega van de klantenservice vertelde dat hij mijn functie als rayonmanager graag zou willen. Waarna ik vertelde dat ik manager klantenservice zou willen worden, totaal niet wetende dat die functie niet veel later vrij zou komen, heel toevallig! De betreffende collega kon doorgroeien naar mijn functie en daarmee hebben we allebei de gewenste stap gezet!”
Het is te horen dat Gina een gepassioneerde manager klantenservice is, in haar nieuwe rol kan ze zich focussen op samenwerking en innovaties. Ze vertelt verder: “De rode draad in mijn carrière is altijd geweest dat ik graag met mensen werk. Ik krijg energie van het bedenken van nieuwe strategieën en het implementeren daarvan. Waar ik eerst veel contact had met onze klanten, heb ik nu veel contact met verschillende afdelingen van De Klok en natuurlijk met mijn team. Het is fantastisch om te zien wat een mooi team wij hebben en hoe de verschillende talenten van iedereen tot hun recht komen. De Klok biedt volop ruimte voor persoonlijke groei en er zijn veel opleidingsmogelijkheden. Het voelt voor mij als een warm bad waar iedereen zichzelf mag zijn en waar we samen een fijne werksfeer creëren.”
Wil je meer weten over Gina’s carrière en de klantenservice bij De Klok Dranken? Neem contact op of bekijk hier onze vacatures om ook bij ons te komen werken!
Manager klantenservice